fbpx

Šie internetės svetainės dizaino elementai išlaikė laiko ir konversijos testą

Šie internetės svetainės dizaino elementai išlaikė laiko ir konversijos testą

Dizaino tendencijos visada ateina ir praeina. Kalbant apie internetinius tinklapius, mes visi pamiršome internetinių puslapių išdėstymo strukūros erą nuo internetinių svetainių amžiaus pradžios, o „Flash“ palaikančios 2000 metų pradžios svetainės geriausiu atveju yra tolima praeitis. Nors tokio tipo tendencijų nebeliko, šios „senoviškos“ internetinės svetainės vaidino svarbų vaidmenį kuriant šiuolaikines tendencijas internetinėje erdvėje, kurios nuolat konvertuoja internetinio tinklapio lankytojus.

Jei norite sužinoti, kaip konvertuoti svetainės lankytojus, pažvelkite į praeitį ir naudokite šiuos laiko patikrintus interneto dizaino elementus.

 

Paprasti internetinės svetainės dizaino maketai

Paprastumas yra anksčiausiai kada nors priimta internetinio tinklapio norma. Žinoma, 2000 metais niekas nekūrė internetinių tinklapių remiantis paprastu internetinio tinklapio dizaino maketų, nes galvojo, kad taip atrodo gražiau. Tai buvo šio laikmečio prioritetai.

Dabartinės technologijos leidžia kurti modernias, gero ir aktualaus turinio svetaines, tačiau paprastumas vis tiek yra pagrindinis internetinio tinklapio dizainas. Didžiuliai tinklalapiai atbaido potencialius klientus ir pakenkia jūsų konversijų rodikliams – padidėja atmetimo rodikliai.

Žmonės Internetinius tinklapius vertina kaip patrauklius ar nepatikimus vos per keletą sekundžių. Įrodyta, kad vaizdais ir pergrūstu tekstu internetiniai tinklalapiai yra mažiau patrauklūs nei minimalistiniai, švaraus bei tvarkingo išdėstymo.

Pašalinę nereikalingą informaciją iš savo internetinės svetainės ir padarydami ją kuo paprastesne, konversijų rodiklius galite padidinti iki 300%.

Balta erdvė internetinėje svetainėje

Kaip ir tamsa yra priešinga šviesai, taip ir baltoji erdvė yra priešinga netvarkai. Balta erdvė yra bet kokia tuščia jūsų svetainės sritis. Natūralu, kad kuo daugiau šviesios erdvės turite savo svetainėje, tuo aiškiau,labiau matomi ir skaitomi bus tekstai bei nuotraukos.

Pagalvokite apie sėkmingiausią svetainę pasaulyje: Google“. Kaip atrodo pagrindinis puslapis? Tik logotipas, paieškos juosta ir tik baltoji erdvė. Tai be galo paprasta naudotis!

Nesistenkite perkrauti savo internetinės svetainės ir nebijokite minimalizmo. Tokiu būdu tikrai neprarasite kliento srauto, o konversijos rodiklis tik išaugs.

 

Elementų dydis

Didesni dalykai sulaukia daugiau dėmesio. Jei yra informacijos, mygtuko ar paveikslėlio, kurio nenorite, kad svetainės lankytojai ignoruotų, padarykite jį dideliu. Dideli ryškaus kontrasto elementai dažnai gali atkreipti vartotojo dėmesį.

 

Didelio kontrasto ir paryškintos spalvos

Anksčiau naudojote žymeklį. Ryškios spalvos ir ryškus kontrastas patraukia žmonių dėmesį. Kad elementai tikrai išsiskirtų, neutralų foną papildykite ryškiomis spalvomis. Didžioji dalis klientų atkreips į tai dėmesį.

Antraštės

Niekas neskaito visos internetinės svetainės. Dauguma vartotojų naršo po tinklalapius, norėdami rasti norimą informaciją. Pasistenkite sukurti kabinančia antraštes, tokiu atveju išlaikysite ilgesnį klientų dėmesį. Taigi, kurdami savo svetainę atsižvelgdami į tai.

Atvira erdvė

Kai kurie prekės ženklai, pavyzdžiui, „Apple“ ar „Google“, nori, kad jų tinklapiuose viskas būtų minimalu ir švaru. Taigi, kaip nustatyti vizualą svetainėje be ryškių, drąsių elementų? Su didele ir atvira erdve. Jei aplink tinklapio elementus supa daug vietos, vartotojai bus pritraukti prie turinio.

 

Laikykitės kuo mažiau pasirinkimų

Kuo daugiau galimų sprendimų, tuo ilgiau klientas užtruks, kol ką nors sau naudingo atras.

Daugelis prekės ženklų žmonėms siūlo rinktis dešimtis produktų ir paslaugų, tačiau tai nereiškia, kad tie šie pasirinkimai turėtumėte užgožti visą svetainę. Jei iškart pateiksite per daug pasirinkimų, daugelis vartotojų visiškai jų nepasirinks.

Pateikite vieną, aiškų pasirinkimą, kad vartotojai pereitų į kitą žingsnį. Čia galite susiaurinti paiešką iki dar konkretesnių pasirinkimų, kol vartotojas pateks ten, kur jam reikia patekti.

Paimkime populiarų pavyzdį, „Amazon“. Jie siūlo milijonus produktų (pasirinkimų), tačiau viskas nėra išvardyta iš karto. Naršymas suskirstytas į tam tikrus elementus ir kategorijas. Spustelėjus kategoriją, atsiranda daugiau parinkčių, kurios dar labiau susiaurina paiešką.

Kitaip tariant, daug geriau pasiūlyti tris dviejų variantų pasirinkimus nei šešis pasirinkimus vienu metu.

 

Laiko patikrinti interneto dizaino elementai

Geriausios konversijos strategijos yra tos, kurios įrodinėja save vėl ir vėl. Mokykitės iš praeities ir įtraukite šiuos tinklalapio dizaino elementus į savo svetainę, kad dizainas būtų nesenstantis ir generuotų konversijas ateinančiais metais.

 

“iKiwi” misija – padėti verslams augti ir generuoti vis didesnius pardavimus internete. Dirbame tam, kad galėtume dalintis savo sukaupta patirtimi ir įrodyti, jog interneto pagalba galima vis daugiau potencialių klientų pritraukti. Mūsų populiariausios IT paslaugos:

Susisiekite ir mes pakonsultavę padėsime priimti tinkamiausią sprendimą.