fbpx

Pastaruoju metu, marketingas sparčiai tobulėja ir veiksmingi skaitmeniniai metodai leidžia įmonėms sėkmingai reklamuoti savo produktus ir paslaugas. Kyla klausimas, kokios rinkodaros strategijos yra efektyviausios? Šiame straipsnyje, mūsų komandos ekspertai pasidalins įžvalgomis, apie naudingiausias rinkodaros strategijas verslui 2023 metais.

  1. Tinklaraščio rašymas, įtraukiant SEO
    Natūralu, kad šiandien, tinklaraščio rašymas tampa vis populiaresnis. Tačiau nepamirškite, kad šis marketingas turi būti naudingas auditorijai. Kurkite apie problemas, su kuriomis susiduria šiuolaikinė visuomenė. Naudokite raktažodžius, kurie tinka jūsų verslui, o tai galite padaryti su įvairiais raktažodžių tyrimo įrankiais, pavyzdžiui, Google Keyword Planner. Taip sužinosite, kas žmones domina labiausiai. Jeigu siekiate, kad šis būtų dar efektyvesnis, įtraukite į turinį SEO ir paminėkite turinyje produktus ar paslaugas.
  2. Vaizdo įrašų kūrimas
    YouTube kanalas yra viena iš populiariausių vaizdo turinio paieškos sistemų internetinėje erdvėje. Žmonės kanalo paieška, bando rasti savo problemų sprendimus, ieško įdomaus ir edukuojančio turinio. Galite kurti vaizdo įrašus tomis, labiausiai vartotojus dominančiomis temomis. Tam, kad šis marketingas pasiteisintų, stenkitės, kad vaizdo įrašai būtų iš tikrųjų naudingi, ir kad juose būtų kuo mažiau reklamos.
  3. Socialinių tinklų rinkodara
    Dar vienas efektyvus marketingas, 2023 metais – socialinaudodamiesi niai tinklai. Tačiau norėdami pasiekti efektyvių rinkodaros strategijos rezultatų, stenkitės orientuotis į vieną socialinį tinklą. Pasvarstykite ir išsiaiškinkite, kokiame tinkle renkasi didžiausia jūsų tikslinės auditorijos dalis, nes ten kurti turinį jums apsimoka labiausiai.

    Taip pat, labai svarbu yra prisitaikyti prie socialinio tinklo platformos. Pavyzdžiui, Facebook dažniausiai yra naudojamas kasdieniam bendravimui su šeimos nariais, draugais ir kolegomis. Naudojant Facebook platformą geriausia orientuotis į reklaminio bei nesudėtingo, linksmo turinio kūrimą. O LinkedIn dažniausiai renkasi tam tikrų sričių ekspertai, kurie sukaupę ilgametę patirtį dalinasi su auditorija įvairiais patarimais.

  4. Tinklalaidės kūrimas
    Nors šis marketingas dar Lietuvoje nėra toks išplėtotas, kaip vaizdo įrašų kūrimas, tačiau pokalbių tipo tinklalaidės vis populiarėja ir tampa puikiu sprendimo būdu, siekiant sudominti tikslinę auditoriją. Tačiau svarbu paminėti, kad į šią strategiją reikia investuoti. Svarbiausia, įsigyti gerą įrangą, kad kūrimas vyktų sklandžiai. Taip pat, galite rasti savo sričių specialistų, kurie galėtų papasakoti kažką naudingo ir svarbaus, susijusio su jūsų kuriamu turiniu. Auditorijai visuomet įdomu išgirsti profesionalų nuomones, todėl yra tikimybė, kad pritrauksite dar didesnę auditoriją.
  5. El. pašto rinkodara
    El. pašto marketingas yra efektyvus, tačiau jį reikia atsakingai plėtoti. Stenkitės savo klientams reguliariai siųsti naujienlaiškius, praneškite apie kiekvieną naują įrašą tinklaraštyje. Nuolat bendraukite su auditorija, tam, kad jie įprastų gauti iš jūsų laiškus ir taptų lojaliais klientais.

    Be abejo, kai kurie vartotojai nemėgsta gauti elektroninių laiškų. Tai juos erzina, ir jie gali susidaryti neigiamą įspūdį apie prekės ženklą. Į tai atsižvelgiant, galima sukurti funkciją, kuri leis vartotojui atsisakyti siunčiamų laiškų.

  6. Forumai ir bendruomenės
    Pavyzdžiui, Vinted, ir Quora yra gana populiarūs forumai, kurie gali tapti naudingais rinkodaros kanalais. Dažniausiai, žmonės naudojasi forumais, siekdami sužinoti kažką įdomaus, arba tiesiog laisvalaikio praleidimui. Galite padėti tiems žmonėms ir atsakyti į klausimus, kuriuos jie užduoda forumuose. Taip pat, svarbu paminėti ir socialinių tinklų grupes, kuriose, nuolat vyksta įvairios diskusijos.
  7. Mokamos reklamos
    Jeigu galvojate rinktis mokamą reklamą, apsvarstykite kelis aspektus, kurie padės sutaupyti. Visų pirma, išsiaiškinkite, kokia platforma naudojasi jūsų auditorija. Pavyzdžiui, jeigu reklamuosite automobilio ratus, jums netiks naudoti Pinterest tinklo. Jis yra skirtas labiau moteriškai auditorijai, ir pinigai bus išmesti į balą.
    Taip pat, svarbu paminėti ir biudžetą. Mokamos reklamos marketingas remiasi raktažodžiais. Stenkitės ieškoti tų raktažodžių, kurių vieno paspaudimo kaina yra mažesnė.
  8. Nuomonių formuotojų rinkodara
    Dar vienas marketingas, padedantis plėstis skaitmeninėje erdvėje, yra nuomonių formuotojų rinkodara. Žinoma, iš pradžių turite prisiminti, kas sudaro jūsų didžiausią auditoriją, nes nuo to priklausys, kokio nuomonės formuotojo jums reikia ieškoti. Susisiekite su pasirinktu asmeniu, pasiūlykite jam išbandyti savo produktus ar paslaugas. Vėliau, nuomonės formuotojas pasidalins savo įspūdžiais su auditorija, ir pasiūlys kitiems jūsų teikiamas paslaugas. Svarbu paminėti, kad šiandien, daugelio nuomonių formuotojų paslaugos yra mokamos, todėl šis marketingas turėtų būti atsakingai apgalvotas.

Privalumai

  • Atraskite naujų būdų pasiekti auditoriją
    Jeigu jau anksčiau vykdėte kažkurį rinkodaros strategijos tipą, bet jis nepasiteisino, išanalizuokite gautus rezultatus. Galbūt skyrėte per mažą biudžetą, arba pasirinkote netinkamus kanalus. Marketingas yra efektyvus, kai jūs analizuojate ir stebite gautus rezultatus. Geriausia, per tam tikrą laiką išbandyti kelias skirtingas kampanijas, ir tuomet nuspręsti, kurios yra efektyviausios. Atsiminkite, kad ne visas marketingas atneš jūsų verslui svajojamus rezultatus, tačiau visuomet yra gerai išbandyti naujas galimybes.
  • Atsižvelkite į klientų atsiliepimus
    Be abejo, verslo pasaulyje klientas yra svarbiausias asmuo, į kurį turėtumėte orientuotis. Kai pradedate vykdyti naują rinkodaros strategijos tipą, paprašykite iš savo klientų atsiliepimų. Gautos nuomonės padės jums suprasti ir išsiaiškinti, ką apie jūsų paslaugas ir vykdomas strategijas mano jūsų klientai. Taip galėsite atlikti tobulinimus ir pakeitimus. Taip pat, skirkite didesnį dėmesį komunikacijai su auditorija socialiniuose tinkluose. Vartotojai tai vertina ir labiau pasitiki tuo prekės ženklu, kuris jiems skiria didesnį dėmesį.
  • Turėkite aukštą reputaciją
    Tam, kad pasirinktas marketingas būtų efektyvus, turite susikurti patikimo prekės ženklo įvaizdį. Nesivelkite į konfliktus su kitais prekių ženklais, išlaikykite aukštą reputaciją. Galite tapti socialiai atsakingais prekių ženklais. Tai reiškia, prisidėti prie gamtos saugojimo, atliekų rūšiavimo ar kitų naudingų veiksmų.
  • Optimizuokite savo internetinę svetainę
    Natūralu, kad tinkamai pasirinktas marketingas pritrauks didesnį klientų srautą į jūsų internetinę svetainę. Tam, kad klientas turėtų gerą apsilankymo patirtį, skirkite dėmesį savo internetinės svetainės patobulinimui.
    Kaip tai padaryti?
    1. Įtraukite skiltį „Apie mus“. Apsilankęs jūsų svetainėje, klientas pirmiausia norės išsiaiškinti, kas yra puslapio kūrėjai, galbūt pamatyti jų nuotraukas. Tai padeda sukurti pirminį ryšį ir leidžia klientui apsispręsti, ar jis nori naudotis jūsų teikiamomis paslaugomis. Į skiltį galite įtraukti savo verslo istoriją, papasakoti apie įmonės veiklą. Taip pat, galite aprašyti kolegas, pridėti keletą komandos nuotraukų. Pasidalinkite savo unikalia verslo sukūrimo istorija, sudominkite auditoriją.
    2. Įtraukite skiltį „DUK“. Siekiant vystyti sėkmingą rinkodaros strategijos komunikaciją internetinėje svetainėje, reikės investuoti laiką atsakant į klientų klausimus. Siekdami pasilengvinti darbą ir taupyti savo ir klientų laiką, sukurkite dažniausiai pasitaikančių klausimų skiltį.
    3. Pateikite aiškius raginimus imtis veiksmų. Pavyzdžiui, įsidėti į krepšelį prekę ir t.t. Kartais žmonės dvejoja, ar pasinaudoti jūsų paslaugomis. Raginimai imtis veiksmų gali padėti tuo, kad žmogui užteks paspausti mygtuką ir jis bus nukreiptas į reikiamą svetainės vietą. Tai patogu tiek klientui, tiek jums.
    4. Aiškiai žinokite, ką galite pasiūlyti. Išanalizuokite savo auditoriją ir nuspręskite, ką norite jai pranešti, kokią žinutę skleisite. Skirkite laiką ir išteklius, reikalingus suformuluoti ir vykdyti aiškią komunikaciją. Tam, kad viskas vyktų sklandžiai, turite savo svetainę kurti kliento naudai.
    5. Siekite nuoseklumo. Marketingas ir internetinės svetainės nuoseklumas internetinėje svetainėje yra svarbus sukuria pasitikėjimą ir prisirišimą. Spalvos, šriftai, kalba ir turinys turi būti kuriami nuosekliai. Painios nuorodos ir atmestinai sukurta svetainė gali atstumti lankytojus. Stenkitės kiekvieną svetainės komponentą kurti atsakingai ir prieš darydami visuomet pagalvokite, ar šis dalykas atitinka jūsų skleidžiamą verslo idėją.
  • Nusistatykite aiškius tikslus
    Prieš reklamos kampanijos kūrimą, nusistatykite tikslus. Tai labai svarbu, nes jeigu neturėsite išmatuojamų tikslų, vėliau bus sunku įvertinti, ar marketingas pateisino jūsų lūkesčius.

Taigi, pristatėme jums pagrindinius marketingo strategijų aspektus, kurie galėtų būti naudingi jūsų verslui. Be abejo, visas marketingas yra skirtingas įvairios strategijos reikalauja atsakingo planavimo. Jeigu siekiate efektyvių rezultatų, mūsų komandoje dirba patyrę specialistai, kurie atlieka profesionalias marketingo paslaugas. Susisiekime ir aptarkime jūsų lūkesčius!