Šiandien, Google yra vienas iš didžiausių rinkodaros kanalų. Lietuvoje, kasdien, Google paieška naudojasi daugiau kaip 60 procentų gyventojų. Kiekvienas verslas, kuris siekia pirmauti rinkoje, turėtų apsvarstyti galimybę pasinaudoti Google teikiamomis galimybėmis. Šiame straipsnyje, mūsų komanda pasigilins į Google reklamos sąvoką, ir naudą jūsų verslui 2023 metais.
Kas yra Google reklama?
Google Ads yra reklamos platforma, leidžianti rodyti skelbimus internete, pagal raktažodžių paieškas. Skelbimai yra rodomi Google reklamos paieškos rezultatuose ir partnerių svetainėse, kurios naudoja Google skelbimus. Reklamuotojai už reklamą moka tik tada, kai vartotojas paspaudžia ant jų skelbimo (PPC – mokėjimas už paspaudimą). Taip pat, reklamos yra skirstomos į kelias kategorijas.
- Tekstinės reklamos
- Vaizdinės reklamos
- Video reklamos
- Reklamos su aktyvia nuoroda
Reklamuotojai gali pasirinkti skelbimų formatą ir vietą, taip pat, nustatyti skelbimų biudžetą. Google reklama, taip pat, siūlo įvairių įrankių, kurie gali padėti pasiekti geresnių rezultatų. Pavyzdžiui, Google Ads Keyword, kuris leidžia sudaryti raktažodžių sąrašą ir nustatyti reklamos kainą, kad būtų efektyviai pasiekta tikslinė auditorija.
Google reklamos galimybės yra labai plačios ir gali pasiūlyti funkciją „Išmanioji kampanija”, kuri ypač naudinga mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms greitai ir lengvai pradėti reklamuoti savo produktus ir paslaugas. Išmaniosios kampanijos padeda pasiekti rezultatų, pagal kampanijos tikslą, pavyzdžiui, sulaukti klientų skambučių, pardavimo svetainėje, arba pirmųjų peržiūrų Youtube svetainėje.
Išmanioji kampanija
Privalumai
- Efektyvi reklama
- Greitai matomas rezultatas
Trūkumai
- Didelė kaina
- Galimas reklamos perteklius
- Reikalauja daug laiko ir pastangų
Google reklamos veikimo principai
- Rūšiavimas pagal raktažodžius. Google reklamos yra rūšiuojamos pagal nustatytus raktažodžius, kurie yra susiję su reklamuojamu produktu ar paslauga.
- Aukcionas. Reklamos yra rodomos per aukcionus, kuriuose vyksta konkurencija tarp įmonių. Užsakovas sumokėjęs didžiausia kainą, gali pasirinkti, kurioje vietoje bus rodomas jo įmonės skelbimas, įvedus raktinius žodžius į Google paieškos sistemą.
- Tikslinė reklama. Google ads leidžia tiksliai nustatyti, kokiai auditorijai reklama bus rodoma, pavyzdžiui, pagal vietą, amžių, lytį ar pomėgius.
- Stebėjimas ir analizė. Galite stebėti reklamos kampanijos rezultatus realiu laiku ir pakeisti arba patobulinti skelbimą, jeigu nėra pasiekiami norimi rezultatai.
- Bendradarbiavimas su partneriais. Google reklama leidžia reklamuoti savo produktus ir paslaugas kitose svetainėse, per partnerių tinklą.
Google reklamos nauda jūsų verslui
- Greitai pasieksite tikslinę auditoriją. Naudodami Google reklamos skelbimus, galite greitai ir veiksmingai pasiekti tikslinę auditoriją, kuri pirks jūsų produktus ir paslaugas.
- Rezultatų matomumas. Naudodamiesi Google Ads galite matyti savo reklamos kampanijų rezultatus realiuoju laiku ir keisti kampanijos strategiją, jei rezultatai jūsų netenkina.
- Lankstumas. Leidžia pritaikyti reklamos kampanijas, pagal kiekvienos įmonės poreikius ir biudžetą.
- Mokėsite tik už rezultatą. Vienas iš didžiausių Google reklamos privalumų yra tas, kad jums nereikia mokėti už parodymus. Akivaizdu, kad ant reklaminio skelbimo vartotojas spaudžia tada, kai juo susidomi. Todėl, mokama bus tik už paspaudimus, o ne pačią idėją.
- Prekės ženklo žinomumo didėjimas. Nepriklausomai nuo to, ar auditorija paspaus ant jūsų skelbimo, jie jau paieškos sistemoje susipažins su jūsų prekės ženklu ir teikiamomis paslaugomis. O tai leis jiems įsiminti jūsų įmonę.
- Greitesni rezultatai nei SEO Naudodami Google reklamos skelbimus, savo potencialių klientų jūs būsite pastebėti iš karto. O SEO yra ilgai trunkantis optimizavimas, todėl jeigu siekiate greitų rezultatų, Google reklama yra puikus pasirinkimas.
5 Patarimai kaip savarankiškai valdyti Google adwords
- Nusistatykite tikslus
Norint pasiekti geriausių rezultatų Google reklamos platformoje, būtina tiksliai apibrėžti, į kuriuos klientus ketinate orientuotis. Taip išvengsite papildomų išlaidų ir lengviau pasieksite norimų rezultatų.
- Nustatykite raktinius žodžius
Pasirinkite raktinius žodžius, kurie geriausiai atspindi jūsų produktą ar paslaugą, ir naudokite juos reklamai kurti. Taip, efektyviai pasieksite tikslinę auditoriją.
Stenkitės naudoti ilgus raktažodžius. Jie yra labai konkretūs, todėl didesnė tikimybė, kad juos naudos mažiau konkurentų.
- Įsitikinkite, kad jūsų nukreipimo puslapis yra optimizuotas
Kai auditorija paspaudžia ant jūsų skelbimo, jie tikisi rasti ieškomą produktą. Pavyzdžiui, jeigu patrauksite dėmesį su kvepalų reklama, paspaudęs ant Google reklamos skelbimo vartotojas turi būti nukreiptas į svetainę, kurioje yra parduodami tie kvepalai.
Taip pat, stenkitės, kad jūsų produktų aprašymuose nebūtų klaidų. Potencialus pirkėjas paspaudęs ant skelbimo ir aplankęs jūsų svetainę, atkreips dėmesį ne tik į vizualiai pateiktą turinį, bet ir skaitys aprašymus, todėl labai svarbu rašyti taisyklingai.
Jeigu ieškote patikimų kalbos taisymų įrankių kviečiame skaityti ČIA
- Stebėkite rezultatus
Rezultatų stebėjimas ir koregavimas leidžia padidinti reklamos našumą ir pasiekti aukštesnių tikslų.
Testuokite Google reklamos skelbimus rodydami to paties produkto ar paslaugos reklamas, su skirtingu tekstu, vaizdu. Vėliau analizuodami rezultatus, matysite, kokio tipo skelbimai sulaukia daugiausiai dėmesio.
- Atsižvelkite į konkurencinę aplinką
Išanalizavus konkurentus, galima tiksliau pritaikyti reklamą, taip sumažinant išlaidas ir laiką.
- Naudokite automatizuotą reklamą
Automatizuota reklama leidžia rodyti vartotojui aktualiausią skelbimą, pagal jo atliktą paiešką.
Kas yra konversija?
Tai yra pagrindinis Google reklamos rezultatų matavimo vienetas. Konversija reklamoje yra tada, kai vartotojas pamatęs jūsų skelbimą atlieka tam tikrą veiksmą, pavyzdžiui, įsideda prekę į krepšelį arba apsiperka.
Kodėl verta stebėti konversijas?
- Padeda priimti geresnius sprendimus, dėl Google reklamos išlaidų.
Kiek gali kainuoti Google ads?
Google reklamos kainos yra skirtingos ir nustatomos, atsižvelgiant į kiekvieno raktinio žodžio ar frazės naudojimo dažnumą. Reguliariai naudojami raktažodžiai ir frazės gali kainuoti daugiau, o rečiau naudojami, mažiau. Be to, naudodami šią reklamą turėsite sumokėti mokestį, kuris priklauso nuo jūsų skelbimo paspaudimų ir peržiūrų skaičiaus. Kainos nustatymui taikomi šie kriterijai.
- Norimas pasiekti tikslas
- Biudžetas
- Reklaminės kampanijos tipas, pavyzdžiui, vaizdinė arba tekstinė reklama
- Konkurentų veikla
Paprastai, konkurentų rezultatai lemia, ar vieno reklaminio paspaudimo kaina bus 0,01 euro, ar 3,50 euro.
Akivaizdu, kad gali tekti išbandyti kelias skirtingas kampanijas ir raktinius žodžius, kad pasiektumėte savo nustatytą kainą.
Kas yra Google partneriai?
Google partneriai, tai asmenys, kurie buvo patikrinti ir akredituoti dėl savo kompetencijos ir patirties, susijusios su Google reklama. Jie gauna papildomų funkcijų ir privalumų, pavyzdžiui, nemokamas produktų ir paslaugų bandomąsias licencijas, Google naujienas, techninę pagalbą. Norėdami tapti Google reklamos partneriais, reklamuotojai turi atitikti tam tikrus kriterijus, įskaitant kompetencijos testų išlaikymą, kampanijos rezultatų patikrinimą ir klientų atsiliepimų gavimą.
Kaip tapti Google sertifikuotu partneriu?
- Visų pirma, turite užsiregistruoti Google partnerių programoje.
- Tada, turėsite išlaikyti keletą Google sertifikavimo egzaminų, kad būtų nustatytos jūsų žinios, apie Google produktus ir jų naudojimą.
- Taip pat, svarbu turėti bent keletą klientų, nes taip parodote, jog turite patirties ir žinių.
- Turėsite kasdien naudoti pagrindinius Google reklamos produktus, pavyzdžiui, Gmail platformą, kad būtumėte patikimas ir profesionalus Google partneris.
- Turėsite pateikti klientų rekomendacijas, kad įrodytumėte savo kompetenciją.
- Sertifikatus reikės atnaujinti kasmet, kad būtumėte aktyvus ir tobulėtumėte.
Taigi, akivaizdu, kad pasaulyje, kuriame yra vis labiau akcentuojama internetinė reklama, Google ads yra puikus pasirinkimas verslams, kurie nori išsiskirti iš konkurentų ir pirmauti rinkoje. Jeigu reikia pagalbos leidžiant Google reklamos skelbimus, arba norite pasikonsultuoti kitais skaitmeninės rinkodaros klausimais, rašykite mums.