fbpx

Vartotojiškoje visuomenėje galime pastebėti, jog nėra dienos, kuomet į internetą nepaskelbiama įvairaus turinio įrašų, nuotraukų ir vaizdo įrašų. Natūralu, kad tokia masiškai generuojama informacija pradeda varžytis dėl skaitytojų dėmesio, kuo čia gali mums pagelbėti SEO optimizacija? Dažnai blogai optimizuotos arba visiškai neoptimizuotos svetainės, el. parduotuvės retai pasirodo pirmajame „Google“ paieškos puslapyje, dėl to ir reikalinga SEO optimizacija. Ar žinojote, kad 5 populiariausios „Google“ paieškos pozicijos sulaukia daugiau nei 70 % skaitytojų srauto? Taigi, nenuostabu, kad vis daugiau žmonių nori, kad jų svetainės būtų kuo labiau optimizuotos paieškos sistemoms ir domisi SEO optimizacija. Tokiu būdu Jūsų verslas bus ne tik geriau matomas potencialiems klientams, bet ir pritrauks daugiau lankytojų, taigi, atskleisime kas yra seo optimizacija.

Pirma pažintis su SEO optimizacija

SEO optimizacija ir tinkama reklama gali padaryti Jūsų internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę populiaresnę, žinomesnę, lankomesnę, o tuo pačiu pagerinti jos reputaciją, todėl rinkitės tai, kas ne tik yra patvirtinta laiko, bet ir didžiausių įmonių. SEO optimizacija vadinama skaitmeninės rinkodaros auksu, dėl to turite pasidomėti, kas yra SEO optimizacija?

Kas yra svetainių optimizavimas?

Ekspertai teigia, jog SEO optimizacija suvokiama kaip reiškinys, kuriam priskiriamas ne vienas, o skirtingi procesai. Jų tikslas yra pagerinti puslapio, svetainės poziciją paieškos sistemose. SEO optimizacija (Search Engine Optimization) atliekama naudojant konkrečius raktažodžius. SEO optimizacija apima tiek išorinį, tiek vidinį SEO, kurių kiekvienas turi daug skirtingų elementų, o jų tikslas yra pagerinti puslapį ir užimti aukštesnes pozicijas „Google“ paieškoje.

Kas yra SEO optimizacija? Šis procesas padės Jūsų svetainei „susidraugauti“ su „Google“ algoritmais. Paieškos sistemos tikslas – teikti vartotojams geriausius pasiūlymus pagal raktinius žodžius, kad raktažodžiai būtų geriau matomi  „Google“ ir lengviau atrandami vartotojams.  Žinoma, rezultatas neatsiranda iš niekur, todėl norint pasiekti norimų rezultatų reikia sunkiai dirbti ir domėtis SEO optimizacija.

SEO ekspertai turi domėtis naujovėmis ir SEO optimizacija

SEO optimizacija neatsiejama arba tarpusavyje susijusi su „Google“ algoritmu, o „Google“ paieškos algoritmas identifikuoja turinį, analizuoja informaciją ir tuo pačiu vertina kokybę, o tai padeda suprasti, kas yra SEO optimizacija. Į paieškos sistemą įvedę tam tikrus raktinius žodžius, „Google“ algoritmai pateikia įvairius pasiūlymus. Suprantama, kad „Google“ tikslas – suteikti Jums vieną geriausių pasirinkimų, aukščiausią įmanomą poziciją. Būtent tai padeda pasiekti SEO optimizacija. Kadangi algoritmai pateikia rezultatus pagal daugiau nei 200 skirtingų kriterijų, labai svarbu tobulinti kiekvieną elementą.

Ko iš mūsų nori „Google“?

Pasak „Google“, SEO optimizacija  siekia pateikti geriausius atsakymus į vartotojų klausimus. Tai reiškia, kad „Google“ tikisi, kad į paieškos laukelį įvedę užklausą ir apsilankę konkrečioje svetainėje vartotojai ras visus atsakymus į savo klausimus. Jei vartotojas atidaro svetainę ir iš karto ją uždaro arba po kurio laiko patenka į kitą svetainę pagal tą pačią užklausą, tai signalizuoja „Google“ paieškos sistemai, kad svetainės turinys nėra tinkamas atsakymas į lankytojo klausimą arba kad jis nerado to, ko ieškojo. Šiuo atveju svetainė nenusipelno aukštos „Google“ pozicijos. Žinodamas šią paieškos sistemų logiką, kiekvienas žmogus turintis svetainę gali kritiškai įvertinti savo svetainę ir jos turinį, o jei nepavyksta patekti į pirmas vietas, geras pasirinkimas yra SEO optimizacija. Jei jums atrodo, kad svetainė neatitinka aukščiau nurodytų kriterijų, tikėtina, kad tai pastebės ir lankytojai bei „Google“ paieška, o tai turės įtakos galimiems svetainės reitingams.

Techninė SEO optimizacija

Techninė SEO optimizacija tai tinkamai sutvarkytas svetainės kodas pagal „Google“ keliamus reikalavimus, o kartu reikia atkreipti dėmesį, kad svetainės kodas būtų teisingas. Siekdami teisingai nustatyti, kokį turinį pirmiausia reikėtų optimizuoti, SEO ekspertai naudoja įvairius įrankius. Vienas iš geriausių įrankių, leidžiančių įvertinti svetainės kodą ir jo įkėlimo greitį, yra „Google PageSpeed“ testas. is įrankis taip pat gali nesunkiai įvertinti tikrąjį svetainės greitį ir ką tokiu atveju reikėtų taisyti. Kitas tikrai naudingas svetainės kodo tikrinimo įrankis yra „GTMetrix“. Įrankis taip pat gali nustatyti, kurias svetainės kodo sritis galima optimizuoti, ir pateikti gana tikslius optimizavimo veiksmus.

Turinio optimizavimas

Turinio optimizavimas, kaip ir techninis optimizavimas, yra pirmas žingsnis, be kurio tolesni veiksmai neįmanomi. Turinio optimizavimas yra susijęs su turinio kūrimu ir skelbimu svetainėje ir už jos ribų. Svarbu užtikrinti, kad kuriamas turinys būtų aktualus potencialiems svetainės lankytojams ir atitiktų „Google“ paieškos reikalavimus. „Google“, kaip ir jos vartotojai, turi vieną tikslą – surasti naudingiausią ir įdomiausią informaciją ir ją iškelti į pirmą vietą.

Domeno autoriteto reikšmė, kam tai reikalinga?

Domeno autoriteto reikšmę kuria ir ja rūpinasi SEO specialistai, kurie turi pasirūpinti nuorodomis ir jų kiekiu. Įdomu tai, jog vienas iš svetainės autoriteto didinimo komponentų yra nuorodų kiekis ir kokybė, o juk už tai atsakinga SEO optimizacija. Reikia atkreipti dėmesį, jog įeinančių nuorodų kokybė būtų kuo galima aukštesnė. Taip pat svarbu, kad pateiktų nuorodų „augimas“ nebūtų labai staigus, kadangi SEO optimizacija yra ilgalaikio tobulėjimo perspektyvai, todėl tuo pačiu nuorodų augimas turi būti tolygus. Domeno reputaciją taip pat galima pagerinti naudojant tam tikras nuorodas. Net ir čia reikia detalių, nes per daug nuorodų ar jų netikslumas gali net pabloginti domeno reputaciją. Akivaizdu, kad reikia įvertinti detales, o tai padaryti padės SEO specialistai. Populiariame užsienio portale „The Manifest“ mūsų agentūra pripažinta ir paskelbta kaip TOP Lietuvos SEO Agentūra, kuri užima garbingą 2 vietą, jei reikia pagalbos, ar norite pasikonsultuoti – kreipkitės. 

Ar man reikia SEO paslaugų, kai jau žinau, kas yra SEO optimizacija?

Atsakymas paprastas – svetainės optimizavimas bus naudingas verslui, jei Jūsų produkto ar paslaugos bus ieškoma internete. Tačiau, jei produktas ar paslauga nėra tai, ko žmonės ieško internete, tikėtina, kad svetainės optimizavimo išlaidos neatsipirks. Darbų pradžioje rekomenduojama atlikti raktažodžių analizę atsižvelgus į parduodamus produktus ir teikiamas paslaugas. SEO optimizacija tai procesas, tinkantis bet kuriai internetinei svetainei, visiems, kurie nori patrauklesnio puslapio. Net ir tiems, kurie jau yra pirmoje pozicijoje. Tai puikus pasirinkimas tiek jaunam verslui, tiek tiems, kurie paslaugas teikia ilgą laiką, bet nori padidinti pardavimus virtualioje erdvėje. SEO optimizacija skirta visiems, kurie nori būti labiau matomi, nori įgyti geresnę reputaciją ir tuo pačiu gauti daugiau pirkėjų ar klientų. Tvarkyti turinį būtina ne tik „Google“ algoritmams, bet ir tam, kas nori rasti ieškomą informaciją, atėjus į puslapį su tam tikrais raktiniais žodžiais. Todėl turinio valdymo tikslas – suteikti vartotojui kuo naudingesnę informaciją, kad jis ilgiau išbūtų puslapyje, naudodamasis teikiamomis paslaugomis, informacija ir prekėmis.

SEO optimizacija susideda iš įdomių ir skirtingų sudedamųjų dalių, kurios susijungia tarpusavyje. Tačiau klientai neturėtų gaišti laiko vertindami smulkias detales, nes tai yra specialisto darbas. Svarbiausia žinoti savo poreikius ir suprasti – kaip veikia SEO optimizacija. Visa kita padarysime mes! Jei domina SEO optimizacija galima susisiekti dėl šios paslaugos su mūsų SEO specialistu.