Šiandien, SEO straipsniai rašomi įvairiomis temomis ir pakankamai dideliais kiekiais. Kyla klausimas, kokią naudą, iš tikrųjų, jie suteikia? Šiame straipsnyje, mūsų komanda pasigilins į šio junginio sąvoką bei pasidalins įžvalgomis apie tai, kokią reikšmę SEO straipsnis turi verslui.
Kas yra SEO straipsnis?
Tai sklandus, unikalus, tam tikro ilgio ir tam tikros specifinės tematikos tekstas, kuriame tinkamai, natūraliai ir įtraukiai akcentuojami reikiami raktiniai žodžiai. SEO straipsnis sukurtas tam, kad pagerintų svetainės pozicijas paieškos rezultatuose.
Skirtumai tarp SEO straipsnio ir SEO teksto
SEO straipsnis ir SEO tekstas yra susiję terminai, tačiau jie apibūdina skirtingus dalykus.
SEO straipsnis yra ilgesnis tekstas, kuriame yra daug informacijos ir detalių apie tam tikrą temą. Dažniausiai, jis yra susijęs su vartotojų interesais ir padeda jiems gauti daugiau informacijos apie dominančią temą. SEO straipsnis yra skirtas svetainės vartotojams ir paprastai yra viešai pasiekiamas.
SEO tekstas yra trumpesnis, padeda paieškos varikliams suprasti svetainės turinį ir iškelti jį į pirmas pozicijas, paieškos rezultatuose. SEO tekstas dažniausiai yra matomas tik paieškos variklių robotams ir yra skirtas svetainės optimizavimui.
Kam yra aktualūs SEO straipsniai?
- Svetainių savininkai. Jie naudoja straipsnius tam, kad pagerintų savo svetainių pozicijas paieškos rezultatuose.
- Paieškos variklių optimizavimo (SEO) specialistai. Jie rašo SEO straipsnius tam, kad padėtų svetainių savininkams gauti daugiau organinio srauto ir konversijų.
Jeigu norite daugiau sužinoti, apie SEO specialisto atsakomybes ir darbo specifiką, skaitykite čia
- Turinio kūrėjai. Rašo SEO straipsnius tam, kad sukurtų naudingą ir vertingą turinį, kuris padės jų svetainei gauti daugiau vartotojų peržiūrų.
- Vartotojai. SEO straipsnis gali padėti jiems gauti naudingos ir tikslios informacijos, išspręsti kilusius klausimus.
Patarimai, kaip tinkamai parašyti SEO straipsnį
- Nusistatykite tikslus
Pirmas žingsnis, kurį turite padaryti – nusistatyti tikslą. Turite sugalvoti, kokiu tikslu kuriate turinį ir ką norite vartotojams pasakyti. Labai svarbu žinoti, koks yra tikslas, nes tik tada galėsite plėtoti kitus žingsnius.
- Sukurkite paieškoms sistemoms aktualų ir pritraukiantį pavadinimą
Įtraukite 1-2 raktinius žodžius, susijusius su aprašoma tema. Taip pat, stenkitės nerašyti ilgų pavadinimų, palankiausiai yra vertinimas trumpas, bet aiškus žodžių junginys.
- Visame straipsnyje naudokite raktinius žodžius
SEO straipsnis bus sėkmingas, jeigu naudosite žodžius ir frazes, kurios atitinka jūsų aprašomą sritį. Raktažodžiai turėtų būti išsidėstę per visą tekstą 19 kartų. Bet atsiminkite, kad paieškos sistemos nemėgsta per dažno raktinių žodžių pasikartojimo, tad kai pasieksite 19 skaičiaus ribą, naudokite sinonimus.
- Sukurkite nuorodas
Nuorodos yra svarbios, nes tai vienas iš pagrindinių paieškos sistemų vertinimo kriterijų. Kuo daugiau kokybiškų nuorodų svetainėje yra, tuo didesnė tikimybė, kad ji bus aukščiau paieškos rezultatuose ir vartotojai dažniau joje lankysis.
Nuorodos yra kelių tipų:
- Vidinės – nukelia į jūsų svetainės paslaugų skiltį, straipsnius ir t.t.
- Išorinės- nukelia į kitą, didelį autoritetą turinčią svetainę
- Atgalinės- nuorodos, vedančios iš kitos svetainės į jūsų
- Kurkite struktūruotą tekstą
Jeigu SEO straipsnis yra išsibarstęs, be struktūros, tai gali atbaidyti skaitytojus. Suskirstykite jį į mažesnes pastraipas, su antraštėmis.
- SEO Straipsnis turi būti įdomus ir įtraukiantis
Jūsų kuriamas tekstas turi būti informatyvus ir suteikti pridėtinę vertę skaitytojui. Jeigu rašysite pardaviminius tekstus, skaitytojas tai iš karto supras ir tikriausiai net nebaigs skaityti iki galo.
Turinio idėjos
- Patarimai, padėsiantys išspręsti vartotojo problemas
- Naujienos, pavyzdžiui, naujausios rinkodaros tendencijos 2023 metais
- DUK tekstai (klausimų – atsakymų forma)
- Naudokite paveikslėlius
SEO straipsnis, kuriame yra paveikslėlių, daug efektyviau pritraukia skaitytojus. Jeigu jūsų tekstas yra be nuotraukų, jis gali pasirodyti nuobodus. Be abejo, stenkitės neperkrauti straipsnio paveikslėliais, svarbiausia yra išlaikyti balansą.
Įkeliamus nuotraukų failus, taip pat, pavadinkite raktažodžiais, tai padės jų optimizavimui ir pozicijos gerinimui.
- Stebėkite rezultatus
Atsiminkite, kad kurdami turinį, turite nuolat stebėti, ar jūsų strategija veikia. Darykite reguliarų auditą, kurio metu išsiaiškinsite, ar didėja organinis srautas į jūsų svetainę. Jeigu pokyčiai vyksta labai lėtai, pamėginkite keisti SEO straipsnių temas. Stebėjimas padeda pažinti savo auditoriją. Išanalizavę, kas labiausiai juos domina, galėsite į tai susikoncentruoti ir pritraukti lojalius klientus, kurie lauks jūsų naujų straipsnių.
Nauda
- Pritraukia srautą į jūsų svetainę
Kai žmonės ieško raktažodžių, susijusių su jūsų siūlomais produktais ar paslaugomis, SEO straipsnis gali padėti jums būti pirmu vartotojų pasirinkimu.
- Didina prekės ženklo žinomumą
Didėjant srautui, atsiranda galimybė naujoms auditorijoms jus rasti. Nes kurdami informatyvų ir aktualų turinį, jūs didinate tikimybę, kad Google patalpins būtent jūsų svetainę paieškos rezultatų pirmuose puslapiuose.
SEO straipsnis, kuriame atsakote į klientų klausimus, dalinate patarimus, jums užtikrina patikimo žinių šaltinio statusą.
- Padeda padidinti konversijas
SEO straipsnis gali padėti svetainei gauti daugiau konversijų. Tai yra veiksmai, kuriuos vartotojai atlieka svetainėje, pavyzdžiui, prekės ar paslaugos pirkimas, formos užpildymas.
- Nieko nekainuoja
Jeigu SEO straipsnius rašote patys, tai nekainuoja. Tačiau jeigu tam neturite laiko, visuomet galite pasinaudoti reklamos agentūros paslaugomis, kur kompetentingi specialistai visą SEO optimizavimą ir straipsnių rašymą atliks už jus.
- Padeda pranokti konkurentus
Jeigu jūsų SEO straipsnis bus parašytas kokybiškai, paieškos sistema jį parodys aukščiau. Vadinasi, turite galimybę būti geresni už savo konkurentus.
Kaip išsiskirti iš konkurentų?
- Analizuokite ir parašykite daugiau
Siekdami parašyti geresnius tekstus, turite pasidomėti ir kokį turinį kuria jūsų konkurentai. Išanalizuokite, kokios apimties yra konkurentų SEO straipsniai, ir kas juose yra rašoma. Paskaitykite jų SEO straipsnius, išsiaiškinkite, kokie raktažodžiai jiems atneša naudą, ir kas jiems nesiseka. Tai padės jums nekartoti tų pačių klaidų ateityje.
- Reguliariai atnaujinkite turinį
Tai labai svarbu, nes Google pirmenybę teikia svetainėms, kurios nuolat atnaujina savo turinį. Akivaizdu, kad vienas SEO straipsnis tikrai neduos norimų rezultatų, sėkmingai kampanijai reikėtų bent 5–10 straipsnių per mėnesį. Atsiminkite, kad dažnai keliamas turinys padės pritraukti vartotojų srautą ir pranokti konkurentus.
- Naudokite socialinius tinklus
Parašę SEO straipsnį, pasidalinkite juo savo socialinių tinklų paskyroje. Apskritai, daugelis vartotojų mėgsta stebėti prekių ženklus socialinėje erdvėje. Jeigu norite, kad jūsų SEO straipsnis išsiskirtų iš konkurentų, dalinkitės naudinga ir aktualia informacija, ne tik, savo svetainėje, bet ir socialinėje medijoje, pavyzdžiui, Facebook.
Kokio ilgio straipsnis yra laikomas kokybišku?
Minimalus SEO straipsnio ilgis – 1000 žodžių. Be abejo, jis gali būti ir ilgesnis, viskas priklauso nuo plėtojamos temos. Tik nepamirškite, kad jūsų SEO straipsnis turi būti ilgesnis nei konkurentų, kad paieškos sistema jus vertintų palankiau.
Taigi, akivaizdu, kad įmonėms yra naudinga investuoti savo laiką į SEO straipsnių rašymą. Tai padės, ne tik, padidinti organinį srautą į svetainę, bet ir susikurti lojalių klientų ratą, kurie su malonumu skaitys jų kuriamą turinį. Jeigu turite papildomų klausimų apie SEO straipsnį, arba norite pasikonsultuoti kitais skaitmeninės rinkodaros klausimais, laukiame jūsų laiškų.