fbpx

Natūralu, kad tiek naujai susikūrusių verslų tiek didžiųjų rinkos gigantų tikslas – didesni pardavimai. Įmonės nuolat ieško įvairiausių būdų bei efektyvių strategijų, kurios padėtų pritraukti tikslines auditorijas bei aukštus pardavimų rezultatus. Šiame straipsnyje, mūsų įmonės marketingo ekspertai, pasidalins įžvalgomis, apie 2023 metais vyraujančius efektyviausius pardavimų didinimus internete.

Kodėl taip svarbu didinti pardavimus?

Efektyvesnis verslo augimas

Puiki ir išskirtinio dizaino internetinė parduotuvė bei kokybiški produktai yra kiekvieno internetinio verslo siekiamybė, tačiau jeigu nėra generuojami aukšti pardavimai, šie aspektai tampa tik išlaidomis, dėl kurių organizacija patiria pajamų nuostolių. Didesni pardavimai generuoja pajamas, kurias verslas gali efektyviai panaudoti prekės ženklo komunikacijos gerinime bei augime. Pavyzdžiui, atidarant naujus įmonės padalinius arba įvedant į rinką naujus produktus. 

Konkurencingumas

Augant rinkos konkurencijai, verslai nori išsiskirti, todėl labai svarbu auginti pardavimus. Jeigu jūsų pardavimai yra mažesni už konkurentų, galite prarasti auditorijos susidomėjimą ir lojalių klientų ratą.

Teigiamas prekės ženklo įvaizdis

Aukšti pardavimai leidžia prekės ženklui save pozicionuoti kaip rinkos ekspertą. Kuo didesni pardavimai, tuo klientai lengviau pripažįsta ir naudojasi prekės ženklo teikiamomis paslaugomis. 

Pardavimų didinimo būdai

Efektyvi internetinė svetainė

Visų pirma, jeigu siekiate padidinti pardavimus, labai svarbu susikurti efektyvią internetinę svetainę. Joje turi būti patalpinta visa svarbiausia, su jūsų verslu susijusi informacija. Pavyzdžiui, prekių ir paslaugų aprašymai, įmonės pristatymas, kontaktai. Internetinė svetainė turi atspindėti jūsų prekės ženklą, nes taip didės pardavimai.  Dizaino elementuose naudokite savo logotipo spalvas, detales. Jeigu norite, kad internetinė svetainė būtų moderni, pritaikykite jos dizainą pagal vyraujančias 2023 metų tendencijas. Pavyzdžiui, naudojant 3D dizaino elementus.  Sutvarkykite internetinę svetainę, kad ja būtų patogu naudotis. Pavyzdžiui, pateikite aiškias nukreipimo nuorodas. Siekdami sukurti tokią svetainę, kuri pritrauktų daug lankytojų, pirmiausia turite galvoti apie pačius ieškotojus. Turite išsikelti klausimus: ,, ko jie ieško?‘‘ , ,,kaip galite jiems padėti?‘‘. Jeigu sukursite svetainę, optimizuotą ieškotojams, automatiškai pritrauksite daugiau klientų, ir padidės pardavimai.

Taip pat, peržiūrėkite pirkinių krepšelio sritį. Pavyzdžiui,  ar klientai turi pereiti kelis  puslapius, kol iš tikrųjų ras apsipirkimo informaciją? O gal jiems privaloma susikurti paskyrą, norint apsipirkti? Jeigu taip, apsvarstykite galimybę pašalinti visus šiuos nereikalingus veiksmus. Visas reikalingas formas pateikite viename ar dviejuose puslapiuose ir leiskite, kad klientai  iš karto matytų  bendrą krepšelio užsakymo sumą, ir galėtų patogiai tęsti apsipirkimą. 

Trumpi patarimai, skirti svetainės vizualinės komunikacijos gerinimui:

Jūsų logotipas atspindi jūsų tapatybę. Kadangi jis yra matomas svetainėje, turi būti padarytas kokybiškai ir profesionaliai.

 Atkreipkite dėmesį į šriftus. Didesni šriftai yra skirti pateikti svarbiausią ir aktualiausią informaciją. 

Neperkraukite svetainės įvairiomis reklamomis. Tai gali atbaidyti auditoriją ir paskatinti nebesilankyti jūsų svetainėje. 

Suderinkite svetainės dizainą su tekstu. Fonas neturėtų užgožti teksto, visa informacija turėtų būti aiškiai įskaitoma. 

 

El. pašto rinkodara

Tikriausiai jau žinote, kad pardavimai didėja naudojant el. pašto strategiją. Pavyzdžiui, naujienlaiškių siuntimas klientams el. paštu, yra puikus organinis būdas priminti apie save ir teikiamas paslaugas. Šis būdas nepriklauso nuo paieškos sistemų, o naujienlaiškio susiejimas su jūsų svetaine, nukreipia srautą tiesiai į jus. Naujienlaiškyje galima talpinti ne tik aktualias verslui  temas ar produktų pristatymus, juose galima kurti ir pridėtinę vertę, dalinti patarimus. Be abejo, naujienlaiškiuose galite talpinti ir aktyvias nuorodas į savo parduodamų produktų skiltis. Taip klientams nereikės patiems ieškoti jūsų internetinės svetainės. Taip pat, galite siųsti suasmenintus laiškus. Pavyzdžiui, galima sukurti savaitinius pasiūlymų paketus, kuomet tam tikrą prekių kiekį klientai gali įsigyti už mažesnę kainą. 

SEO 

Jeigu jums svarbūs pardavimai internete, investuokite į SEO. Tai reiškia, kad jūsų internetinė svetainė bus optimizuota paieškos sistemoms ir bus labiau matoma paieškos rezultatų puslapiuose (SERP). Kitaip tariant, kai kas nors Google paieškos sistemoje ieškos atitinkamo raktažodžio, tikėtina, kad jūsų svetainė bus rodoma pirmuose rezultatų puslapiuose. Kadangi, žmonės yra labiau linkę spausti aukštesniuose rezultatuose esančias svetaines, tai gali padidinti srautą ir galiausiai padidės pardavimai. Pagerinus SEO optimizavimą, galima sustiprinti pasitikėjimą ir patikimumą potencialių klientų akyse. 

SEO galite pagerinti šiais būdais:

Atlikus raktažodžių analizę ir juos įtraukiant į META aprašymus

Originalaus turinio kūrimas

Pritaikant internetinę svetainę mobiliesiems įrenginiams

Naudokite socialinius tinklus

Galima teigti, kad šiandien socialiniai tinklai yra neatsiejama mūsų kasdienybės dalis. Akivaizdu, kad socialines medijas galima tinkamai išnaudoti siekiant didesnių pardavimų. Visų pirma, susikurkite savo verslo paskyras tuose socialiniuose tinkluose, kur lankosi jūsų tikslinė auditorija. Tuomet, dalinkitės naudingu turiniu, įdomiais ir įtraukiančias įrašais. Taip pat, į komunikaciją įtraukite savo parduodamų paslaugų ir produktų aprašymus. Tačiau nepamirškite, kad socialiniai tinklai nėra skirti produktų pardavimams. Klientus turite skatinti įsigyti jūsų paslaugas organiškai, naudojant įtraukiantį turinį.

Atsiliepimai

Internete sunku įvertinti tikrąją gaminio ar paslaugos kokybę, nes negalite fiziškai jo paliesti bei išbandyti. Dėl šios priežasties, kartais kenčia pardavimai. Dauguma klientų norėdami priimti pirkimo sprendimą, ieško buvusių klientų atsiliepimų bei nuomonių. Jeigu norite padidinti pardavimus, savo internetinėje svetainėje pateikite geriausius atsiliepimus. Be abejo, būtų puiku jeigu atsiliepimai būtų personalizuoti. Taip būsimi klientai būtų tikri, kad atsiliepimai nėra klaidingi arba suklastoti. Būtinai pasidomėkite savo konkurentais ir pažiūrėkite, kiek atsiliepimų jie turi. Jei jūsų konkurentai turi šimtą atsiliepimų, o jūs – dešimt, stenkitės skaičių padidinti, nes nuo to priklausys pardavimai.

Profesionalus klientų aptarnavimas

Kadangi jūsų tikslas didesni pardavimai, juos lemia ir jūsų gebėjimas bendrauti su tiksline auditorija. Stenkitės atsakyti į visus klientams kilusius klausimus ir problemas. Aktyviai bendraukite su auditorija socialiniuose tinkluose, ir naudojant elektroninį paštą. Dažnai klientai jūsų internetinėje svetainėje atlieka veiksmus, kurie reikalauja atgalinio ryšio. Stenkitės greitai reaguoti ir pateikti atsakymus. Klientai teigiamai vertina tas įmones, kurios greitai suteikia reikiamą informaciją. Skatinkite klientus užpildyti formas, kuriose jie gali pareikšti savo nuomonę apie jūsų vykdomą veiklą. Atsakykite klientams, padėkokite. Kurkite glaudžius ryšius su savo auditorija, nes tai yra svarbiausia jūsų verslo sudedamoji dalis, nuo kurios priklauso ir didesni pardavimai. 

Taikykite įvairias nuolaidas, pasiūlymus

Akivaizdu, kad pardavimai didės siūlant įvairias nuolaidas ir akcijas. Klientams patinka pasiūlymai, kuomet produktus ar paslaugas galima įsigyti už mažesnes kainas. Tai naudinga tiek jums tiek klientams, nes apsilankę jūsų internetinėje svetainėje klientai ne tik įsigys nukainotas prekes, bet galbūt ir pratęs apsipirkimą susidomėję kitais jūsų pasiūlymais. Viena iš efektyviausių pardavimo strategijų yra siūlant dvi prekes už vienos kainą arba pridedant nemokamas dovanėles. Taip pat, galite klientus motyvuoti nemokamais pristatymais bei grąžinimais. Taip pardavimai gali būti dar aukštesni, nes klientams patinka patogumas. 

Taigi, pristatėme jums svarbiausią informaciją, apie pardavimų didinimą internete. Natūralu, kad rinkodara vis tobulėja ir atsiranda naujų galimybių pasiekti auditoriją bei padidinti pardavimus. Tačiau nepamirškite, kad SEO optimizacija yra pirmas ir svarbiausias žingsnis, siekiant aukštų pardavimo rezultatų. Mūsų įmonėje dirba ekspertai, kurie gali padėti jums sukurti rinkodaros strategijos planą, kuris padės iškelti jūsų verslą į rinkos aukštumas.